Selecteer een pagina

Remote support

Download hier de software om een Remote Support-sessie te kunnen starten

Download hier de software om een Remote Support-sessie te kunnen starten

Download het bestand door op de knop te drukken en klik vervolgens op het bestand om het te starten. Als er een melding van Gebruikersaccountbeheer of User Control Access verschijnt, klik dan op Ja of Yes

  1. Als je op bovenstaande knop drukt wordt het Teamviewer Quick Support-bestand veilig gedownload.
  2. Ga naar de Finder en zoek in de map Downloads het bestand TeamViewer QuickSupport.zip op.
  3. Open het bestand door erop te klikken. De remote support toepassing wordt dan uitgepakt.
  4. Zoek in dezelfde map het bestand TeamViewerQS op en open het.
  5. Je krijgt een waarschuwing dat je de toepassing hebt gedownload. Open de remote support toepassing.

Disclaimer

  • Door in te stemmen met het gebruik van deze software geeft u AlbertICT toestemming om mee te kijken op uw beeldscherm en, indien door u gewenst, de controle van uw computer over te nemen.
  • De verbinding kan alleen met uw expliciete toestemming worden gemaakt. De gemaakte verbinding is ten allen tijde éénmalig en kan, nadat de sessie is beëindigd, alleen weer door u zelf worden aangevraagd.
  • De verbinding wordt gemaakt met behulp van Teamviewer. Hier download u zelf een programmaatje voor genaamd Teamviewer QuickSupport. Dit is software die niet op uw computer geinstalleerd wordt en die alleen draait als u het via de download gestart heeft. Als u het programma afsluit, is het weg en laat het geen sporen achter.
  • Enkel wanneer dit programma is geopend kan er verbinding met uw pc worden gemaakt, aan de hand van de gegevens die u in beeld ziet staan. Dit zijn een ID en en wachtwoord.
  • Het wachtwoord dat u doorgeeft is eenmalig, bij een eventuele toekomstige sessie moet opnieuw het programma QuickSupport worden geopend en verschijnt er een nieuw wachtwoord
  • Wanneer de hulp-op-afstand sessie beëindigd is, kunt u het programma afsluiten.  Hierna kunnen geen nieuwe verbindingen worden gemaakt, tenzij u het programma opnieuw opstart.

 

  • De “hulp op afstand” software die AlbertICT gebruikt is van het bedrijf Teamviewer.
  • Met deze professionele software garandeert AlbertICT u, dat de gemaakte verbinding
    is beveiligd en dat alleen AlbertICT meekijkt op uw computer.

Remote support op telefoons of tablets

Op dit moment kunnen we helaas (nog) geen support aanbieden op telefoons of tablets. Excuses voor het ongemak.